Assalamualaikum and Salam One Malaysia! Feel free to look around. If you like what you read, mention us in your post or link to this site. DON'T FORGET TO LEAVE YOUR COMMENT / SUGGESTION & BE MY FOLLOWER. Hope to see you again! Enjoy yea!
Kesemua Entry yang berkaitan dengan KARYA PENULISAN di dalam blog ini hanya imaginasi penulis semata-mata dan tidak ada kena mengena dengan mana-mana pihak sama ada yang masih hidup dan yang telah meninggal dunia. Semua Entry di dalam blog ini adalah hak milik D'Ct Heeda. Sebarang penciplakan adalah tidak dibenarkan. Harap Maklum Terima kasih.

Peace & Love. D'Ct Heeda.

Wednesday, March 14, 2012

Hanya Kerana Cinta 1


Awak...
Ermmm..sebelum saya pergi jauh...
Saya nak pesan kat awak...
Belajar baik-baik yer...
Jangan malas...
Tahulah nanti saya takde depan awak, saya tak berleter lagi...
Pasti awak malas nanti kan? Saya tau... :)


Awak....
Nak tau tak...
Pertama kali saya tengok awak...
Ermmmm.... Not bad! ehe...
Walaupun awak tak hensem...awak tak kacak...
Saya nak kawan dengan awak..
Walaupun kawan-kawan awak pandang pelik dengan awak..
Tapi kenapa ye??
Tak apa awak...
Mereka tu jeles je tengok awak...
Kerana awak punya kelebihan yang mereka tak ada.. kan??
:)

Awak....
Saya nak minta maaf sekali lagi kat awak....
Ya lah...kan dulu saya takut sangat nak....
nak cakap lagi dengan awak selepas hari tu..
saya tau tu silap saya...
mulut ni kan tak pandai nak cover kan?
tak semena-semena awak berubah selepas tu..
tapi takpa... saya pegang kata-kata dalam 3 Idiots tu..
"All iz well"
Saya tau kenapa awak berubah..
awak tak sangka saya adalah seperti itukan?
cakap main lepas.... tak jaga perasaan orang..
Terima Kasih awak..
awak dah ajar saya ...
lain kali saya akan kawal sedikit perangai saya
ye...perangai yang tak berapa baik ini...
Terima Kasih sekali lagi...

Yang lucunya..
saya tak henti-henti nak minta maaf hari tu..
SEBAB saya tak mahu kehilangan sahabat seperti awak...

Dan yang paling saya malu...
saya kantoi sangat depan awak masa tu....
Aduhhh.....
Awak dapat tahu yang saya.........................................................  -BERSAMBUNG-


Nota meja : Hakhakhak tetiba je bersambung.. jangan marah... nanti aku teruskan benda ni makin emosional plak.. hakhakhak... now, jom layan movie sedihhhhhhhhhhhhhhhhh ! bye... <3 u all!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...